Då är det väl dags!

Alla har ju blogg numera, så då får väl jag med skaffa mig en :P
MEN bara för dom som vill läsa om allt tråkigt jag har att skriva om ^^

Börjar med dagen:

Vaknade och var yr.. Åkte och hämtade åsa sen åkte vi till optimera och beställde golv, sen bar det iväg till malmö för mat och fika sen ikea :P Måste dock tillägga att jag åt på Jensen's Böffhouse eller hur det stavas för första gången ida ;) SJUKT GOTT!!

Efter ikea så åkte vi hem, släppte av åsa å åkte hem och såg på transformers sen drog jag å tränade för jag var inte så glad.. och nu sitter jag här och ska snart laga lite mat :S klockan 1 på natten.. NORMALT Kristian :S INTE!!

Soolong suckers!
May you rest in peas ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeen vilken tråkig dag Kristian :D

2007-12-07 @ 13:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0