Hemma ifrån jobb!

ÄNTLIGEN HEMMA!!!


Vill först å främst tacka för en trevlig helg, både fredag och lördag!

Lite av händelserna:
Fredag:
Var så sjukt äckligt lack att jag inte visste var ja skulle ta vägen, men till slut fick jag tag i en som kunde lugna ner mig ganska så bra :$ TACK!

Lördag: Började dagen med att TVÄTTA å hur jävla roligt är det på en skala? :S
Sen städade jag hela lägenheten, tro det eller ej ;) Vet att den kan se lite hmm ut som en jungel ibland :P Men jag trivs, å dom som inte trivs kan komma å städa då ju ;) Efter det så hämtade jag Åsa sen åkte vi å handlade sen hit här och lagade mat och spelade Burnout Revenge Vilket jag TOTALT regerar i nu, men dock inte i somras, har övat lite i smyg, men säg inget till henne ;)
Sen körde ja henne till jobb (hon kom försent till och med) åkte hem å försökte ragga upp folk som ville ut, för som sagt ja ville inte till törringe! Till sist hittade jag svan :P Och hemma hos han var Martina och Anna vilka som också ville med, men innan dess hade jag bestämt med Åsa och Felicia att dom kunde åka med mig också så att gå ifrån att vara ensam till att vara 6 pers gick ganska så snabbt :P
Måste bara tacka dig Åsa för att du kan göra mig på så SJUKT BRA humör! Fan du fick till och med mig att ha roligt på shlager golvet på slagt :S Hur stor sannolikhet är det? :S OCH JAG DANSADE!! Dock efter 3 Red Buill!!! Blev dock lite kinkig att ja inte fick träffa Palle ;)

Sen åkte vi hem vid kvart i 5 och allt var lugnt till vi satte oss i bilen då Åsa deckade, när vi kom till trelleborg å lämnade av Svan så gick hon ut och rökade och blev typ medvetslös :S Blev sjukt rädd där ett tag faktiskt :$ Bar in henne i bilen och var nära på att köra till akuten men då vaknade hon till.. JÄVLA TUR FÖR DIG!!


Å nu ska ja sova för ja ska upp å köpa årskort på Colosseum imorron (ida för er andra)

Sov gott allesammans som ska sova, å hoppas alla har sovit gott för dom som ska gå upp ;)

Puss på snopp leder till knullgalopp ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

åsa is the shiiiit! :P

2007-12-10 @ 11:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0