Ikea

LOVE <3

Finns det något bättre än ikea? Bara gå runt å drömma sig bort..
Var där idag med Sanne å Cizzi iaf, pinsamma som dom var så var det ändå kul.. Köpte nytt stekjärn å stekspade (sån klo) sen SÅKLART massa ljus ;)

Köpte även ett extra minne till min dator så nu är den lite snabbare iaf (A) Vet att VISSA tycker det är Geekigt, men tyck vad ni vill om mig, jag är jag, ändrar mig inte för någon annans åsikter :P Eller njo kanske men det beror på vad det är ;)
Imorron bär det av till lund då ja ska träffa Elin, shit att det har gått et helt halvår sen man träffades sist, var tar tiden vägen? :S NU BLIR JAG FÖRVIRRAD.. Vad har jag gjort på detta halvåret? :S


Åt precis mina 4 lussekatter med ;) Fan vad jag älskar julen IBLAND.. När man inte känner sig ensam :$ ( HATAR DET )

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! har du något tips om vad jag kan ge min pojkvän i julklapp?? :)

2007-12-12 @ 23:55:35
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0