Slagt ikväll

YOYOYO

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här, men har inte riktigt haft tid/lust..

Lite av det som hänt:

Varit jul, vilket var trevligt, men var fan har julstämningen tagit vägen?
Malin kom hem till skåne för ett kort besök, han ändå träffas 3 ggr, sjukt längesen man såg henne sist.. Saknar våra samtal :$
Har träffat en fin flicka med, får ja skriva ditt namn här? aja, men ni som känner mig vet nog redan vad hon heter, om inte så borde ni fråga ;) because detta känns riktigt bra!
Har hunnit bli fattig med.. FAN.. alla julklappar, alla kläder man köpt (tröjor, skjorta å min nya GASP jacka.. Ihh) Sen bokat tid för service med.. ÅHH
Nu vill ja bara ha sålt bilen å köpa en MC!!!!!
Var på bio med ..... igår, såg ARN.. SJUKT BRA FILM!! Har ni inte sett den? SE DEN!!
Hmm vad har mer hänt?
Jo just det, Kristian funderar även på att tatuera sig igen ;) på högra biceps, insidan. 2st kinatecken, bild kommer här nedan.
image3

Kristian vill till Lloret de mar i sommar, någon som vill med?
Fast ja måste verkligen börja spara pengar :S Ska ju som sagt till thailand den 22'a juli med :$
Vill du hjälpa mig å slå mig på fingrarna om ja vill handla för mkt?

Lite nya bra låtar att ladda hem:
Lars winnerbäck med Li - Om du lämnade mig nu
Profet - Som alla vet
Rastegar feat Patrizia - Om vi inte


Sist med ABSOLUT inte minst
Leona Lewis - Bleeding love

Kommentera gärna in fler bra låtar som är värda att vila sina dyrbara minuter på!

Nu ska Kristian sova så att tiden går snabbare tills imorron :$

Ps. Skulle till slagt ida, men där va så lite folk så vi sket i det å drog å käkade falafel istället, nr 3 ida ;) Ds.


Kommentarer
Postat av: Åsa

you really suck!!!!!!!!

2007-12-30 @ 11:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0