Vad händer nu? Vad händer sen?

Nu står jag här som ett jävla fucking frågetecken IGEN.. Vad händer nu? Vad händer imorron, men min största fråga är, VAD HÄNDER PÅ ONSDAG?
Kan ju säga att jag vill ha onsdag kväll NU!!!

Annars har min dag varit rent åt helvete för dom som undrar.. Kan ju säga som så att jag är glad över att du är ärlig mot mig, men vad fan är det du håller på med? Men som jag sagt tidigare, det är upp till dig!



Skönt jag fick prata med dig sen igen och fick lugnat ner mig, hade inte slutat bra idag annars tror jag, ganska så besviken fortfarande om vi säger som så :(
TÄNK TÄNK TÄNK innan du aggerar?


Nu väntar sängen! Shlafe gut!

Kommentarer
Postat av: Felicia

GodMorgon, hoppas du får en fin dag! =)

2007-12-11 @ 07:03:13
URL: http://AboutFelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0