VARFÖR VARFÖR VARFÖR???

Varför läsa om duu ändå inte kommenterar? :P
Allting blir mkt roligare om du kommenterar ;)

JAAAA JUST DUUU!!

Aja kom iaf precis hem ifrån jobb.. Varit på akuten med en på mitt skift med.. men kom fort därifrån så de va chill :P
Han kommer inte imorron så vi ska nog inte köra så jag är NOG ledig vilket betyder INGA MER 12 TIMMARS PASS!! WOHOOOO!! Men får veta hur det blir när ja vaknar vid 2 tiden ;) HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!

Annars får vi se vad som händer idag, kanske en fika med dig? *VILL*
Träning? NOOOOO vilodag ;) kanske?


Aja ni vet var jag finns om ni vill något. Och åsa, snälla kära du, hör inte av dig är du gullig ;)
Allt blir så mkt lättare då!!
Ja fattar nog att det var med meningen du skickade, är inte dum :P Men en gång är ingen gång!!



Shlafe gut meine freunde

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mobbar du mina vackra hudfärg?

2007-12-20 @ 21:47:15
Postat av: Pernilla

Skriv Pucko!!

2007-12-21 @ 19:00:33
URL: http://pernilla.blogg.se
Postat av: Cia

God Jul!

2007-12-25 @ 10:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0