Jävla klydd då :(

Blir fan lack på mig själv ibland :(

Ska nog ente ha den lådan ifrån han i svedala nu..
Blir nog att ja beställer saker ifrån usa inatt.. OM DOM PASSAR MIN BIL!! Väntar på svar!!

Lådan ja skulle ha kostade 40 000..
Sakerna ifrån usa kostar typ MAX 20 000 inkl moms å frakt.. sen ska man bara hitta någon som tömmer min låda på sakerna å sätter i det nya, vilket kan kosta en del, emn inte 20 000 iaf.. Så det är ett lite billigare alternativ men dock så tar det nog lite längre tid om ja inte kan få hem sakerna med express.. kanske får lägga till någon tusenlapp då, men det är det värt?


Ska iaf bara jobba i typ 45 min ida, sen är jag ledig, ska bara på möte..

Sen e det HELG :D


MOS imorron, fast hem till mikka på förfest först? får se när mitt tvättande blir klart ;)


Byyyye my lovers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0