Nyhemkommen

Yeah baby YEAH!!


Sitter här å halvsover, funderar på å gå å decka :P
Trodde ja skulle få mitt kolli ID på min SAK ifrån USA :( Men de hade ja inte fått :( Aja, kommer väl under dagen får ja hoppas, hittade även ett STI scoop för 1500:- men de går nog att pruta ner lite eftersom han har velat sälja de länge ;) MEN faaaaan det är löning på fredag, å växellådan ska betalas på onsdag så de blir inget scoop å hoppas man får massa pengar över denna månaden (vilket ja DOCK INTE TROR).. Aja mitt lilla WRX scoop får väl räcka nånna månader eller varför inte tills nästa sommar? Man kan ju faktiskt inte få allt på en gång, blir nog ganska tråkigt då med när bilen e helt f'ärdig så fort med, NÄÄ man ska ha lite sånna små projekt hela tiden, men FÖRST blir de växellådan, sen FÖRSTÄRKT växellåda!! Vilket kommer ruinera mig.. ÄNNU MER!!!


Goooodnight my lovers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0