Söndagar är

Ja då var det återigen söndag..

Lite om vad som hänt i helgen:


Fredes begav vi oss mit den lite östligare staden vid namn Ystad för liten bit mat.. Blev kycklingspett på lottas, väldigt trevligt och gott! Senare åkte vi till bilträffen och där hände inte så mkt, sen drog vi till Donna gina där det var lite roligare med kareoke å så.. Snacka om att hon som höll i det kunde sjunga, man rös i hela kroppen :S Sen att hon inte var ful gjorde inte saken sämre ;)
Efter det var det dags att dra vidare till barabar där det var skit lite folk, men alla kom vid ett tiden, Sjukt ball blev där då.. fast vi kunde inte stanna sålänge då jag och svan skulle till göteborg på lördagen.. Så hemma var man vid 2 tiden..

Lördagen började då med att jag somnade klockan 3 på natten, kunde inte sova så vaknade 4 igen.. Gick upp halv 5, duschade å gjorde middag :S kyckling filé med fullkornspasta.. SJuk som man e!!
Sen kom svan å hämtade mig vid 7 sen bar det av mot göteborg för att fixa till hans lillebrors fälgar.. det var gjort på MAX 10 min.. SJUKT, vi kunde gjort detta hemma!!!!!!!
Aja, sen drog vi till avenyn å käkade å gick lite rundor sen drog vi hem igen :P sen somnade ja direkt!!
David ringen å frågar om ja ska med till hbg för streetrace, å hur ofta detta året har ja bangat på de liksom?
Innan vi drog till hbg så grillade ja med min lillebror, väldigt trevligt! Sen kom david å hämtade upp mig..


idag har ja inte gjort ett skit mer än att sovit till typ halv 5 eller nått..
tränat å ätit hos päronen!
Imorron ska ja betala lite av min växrllåda, sen typ resten i veckan när ja får den :S BILLIGT.. NOT!!!



snart jobb.. ska vila lite i soffan nu före!


Puss å hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0