Ja e duktig :D

Har precis kommit hem ifrån gymmet, har inte tränat utan bara solat.
Inte så bra solarier, men man somnade iaf :P

Iaf nu till det duktiga, örebro e sjukt stort å ja gick ifrån den ena sidan till den andra sidan på typ 25 min :D Fatta hur snabbt ja gick :D Å sen hem med :D Fast gå gick ja in om ica å handlade tomater och burn :P Ska ju till gymmet ikväll igen, fast då tar vi nog bilen? Å då ska vi dock träna rygg ;) Ska bli såååå skönt ;) Linne kanske? Spänna sig lite för upplänningarna ;) HAHA


Nu sitter ja iaf bara här å halvsover å har skit tråkigt, ska nog gå å lägga mig i 10 min - 1 timme ;)
Hörde att det skulle va fest å utgång ikväll så de behövs att man e pigg då ;)



Seeee ya!!

Kommentarer
Postat av: cizzi

fy tusan vad du är duktig elle :) tycker defenitivt att du ska ha linne och visa upp din heta kropp :P kör lite rygg för mig med är du go :)

2008-12-30 @ 16:47:18
Postat av: Anonym

het kropp? då skulle du se den med kläder på ;)

2008-12-30 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0