Jävla tjat ;)

Jäkla massa klagande på att ja ente uppdaterar :P
Men ja har faktiskt inte haft tid, har haft fullt upp..

Bäst av allt är lördagen!
Träffade upp Thessie i malmö, fikade och skulle spela bowling, men hon bangade å skyllde på sina naglar ;) Men okejdå, dom var iofs långa å fina :P Sen åkte vi hem till mig och beställde kinamat :D Sen blev de film :D å sen godnatt ;)

Hon kommer på torsdag igen om hon klarar provet då, annars MÅSTE hon komma på fredag!!
För er som inte vet så är Thessie min första kärlek ifrån 5'an eller 6'an (kommer inte riktigt ihåg) Vi gick iaf i blandad klass ihop i 4'an å 5'an. Och det har hänt MASSOR sen dess. Och nu har vi tagit upp kontakten igen och det är jag VÄLDIGT GLAD över!

Och nu är det dags att lägga upp lite musik så att svan kan tanka ner lite till sin telefon ;)
PS. Bönen i början av denna låten skall jag ha som tatuering ;) Men var lär ni få som en överraskning ;)



Pussas godnatt

Kommentarer
Postat av: svan

Najs med musik ! :),

2008-12-09 @ 20:46:10
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=AMpPMb0oaEY



Där är väl en "längre" version ? :)

2008-12-09 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0