Mitt problem

Vad är de? Varför kan ja inte sova om nätterna?
Ja va ändå dödstrött när ja gick å la mig vid 2 inatt, menar "dom" på att ja bara ska sova 4 timmar per natt eller va e de frågan om? :P

Iaf de e julafton imorron :S Fattar ni? JULAFTON.. Var fan e julkänslorna?
Blir städning ida, CABBE städning snackar vi om nu, ska försöka hinna sätta upp tv'n på väggen med.
Sen tänkte ja stå på bandet i 1h innan ja å patrik ska köra rygg och biceps :P

Förresten så kom lillebrossan med en svin fet idé på en tatuering till mig igår, blir nog en sån inom kort ;) Vi får la se ;)



Får väl sätta på tv'n nu :S NATTI?

Kommentarer
Postat av: Sofia, HBG

Tja ;) Jasså det är inte bra att du sover så lte ju ;) Tycker du kan gratulera mig på min dag ;) Hoppas du får en God Jul och ett Gott Nytt År :)

2008-12-23 @ 08:41:25
URL: http://sneakysofia.blogg.se/
Postat av: Sofia, HBG

Haha, oki gör du så och tack så mkt :P

2008-12-23 @ 09:16:40
URL: http://sneakysofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0