Förlåt :(

Jadå, då sitter man här å skriver några HELT ONÖDIGA rader igen, inte många som verkar läsa för ingen kommenterar ju :( Det är det man vill att folk ska göra ju så att man vet att dom har tagit del av ens Otroligt roliga liv ;)

Vad har hänt på sistone då?
  • Kristian har börjat tänka om angående MC, inser att det kostar lite för mkt pengar tyvärr :(
  • Kristian trodde att han var redo för flickvän, men det var han tydligen inte :(
  • Kristian stormtrivs med att jobba natt
  • Kristian har en fattig månad denna månaden :(
  • Kristian längtar tills Malin ska komma ner till skåne och trelleborg och bo hos mig en helg i slutet av februari :D

Ja det var nog alles :P Är där något mer som hänt så får ni slå till mig eller skicka eller bara skit i det som vanligt ;)

Kommentarer
Postat av: Liniz

du kan ju gärna vara lite positiv ibland.
mc klarar man sig utan, bil är bättre i vårt regninga sverige.
flickvänner ska ses som ett trevligt sällskap inte en bytesvara.
Men, men det är ditt liv och inte mitt.
Hoppas du blir nöjd med att någon kommenterar iaf.

2008-01-30 @ 22:41:06
Postat av: Cia

Jag läser faktiskt..

2008-02-01 @ 18:07:20
Postat av: broder S

jag läser men jag bryr mig inte

2008-02-05 @ 15:14:08
Postat av: Anonym

Du är komisk Kristian. :)
kom hit och kriga med oss... Ses snart! Puss

2008-02-07 @ 15:09:16
URL: http://honsomler.tjejsajten.se
Postat av: svan

Tycker du alltid har en fattig månad, fast du tjänar mer än oss "andra" ;)... du kanske ska lära daj hålla bättre i pengarna haha :)

2008-02-08 @ 09:59:37
Postat av: Anonym

Jag har ju faktiskt redan varit hos dig, trots att det är slutet på februari nu! :) Ändrade planer du vet.. :p

2008-02-23 @ 02:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0