Lääääääget allihopa?

Yeeeeeah nu var det dags för uppdatering på mitt liv :P

Börjar störa mig lite på folk som lägger sig i lite för mkt saker, snälla söta rara, sköt ert eget!

Iaf så kommer Frida snart, hon har med sin hund Luppe ;) Han ska va med oss idag/kväll/natt för annars måste vi till höllviken så jävla tidigt imorron vilket ingen av oss är sugen på (inga morgon människor)!!!!
Vi ska laga mat ikväll iaf, sen vet jag ej, Lucas å en fjälla ville se film, aundersson å dom med.. Så vi får se.. Känns dumt att välja mellan 2 kompisar så? Känner den ene sig mindre värd om man väljer den andra? Kanske bäst att vara själv då? Hmm.. Imorron vet jag inte vad som händer faktiskt, blev bjuden hem till Jimmy precis med.. Vi får la se var det slutar ;)

Nu är min bil nyservad iaf (A) Blev lite rädd för Jimmy skickade å lurade mig att det va skit mkt fel på den IGEN.. Så ja drog dit fort som faaaan.. Va skit lack ju.. Kommer dit så var allt typ klart.. HAHA jävla sätt å luras så ;) Men den blev bra :P Går som en klocka.. Nu väntar bara rätt köpare på den ;) Sugen?

Måste ju få sålt den då ja ska köpa R6'a ;) Antagligen.. eller GSXR?

Nu kommer snart Friday (Frida på engelska)

Kisses and hugs eller nått liknande ? :S Skit samma.. HEJDÅ iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

hoppas ni får en mysig kväll! ;)

2008-01-11 @ 17:40:19
Postat av: Jan Banan

Hoppas du får komma till riktigt ordentligt

2008-01-12 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0