Överraskning?

Var precis och tränade rygg och biceps, träffade chefen som berättade att vi skulle ha möte på måndag eller tisdag klockan 3 :P Vilket betyder att ja får gå upp 2 :P  Grrrrr

image4

På vägen hem hämtade jag mitt paket ifrån Gymgrossisten: 5st Multipower 55g protein shakers choklad, 5 st Multipower 55g protein shakers vanilj, 5st Multipower 55g protein shakers jordgubb och 1 skopa! Det var vad jag beställde, men fick även 1st skopa + 1st C4 någonting, ser ut att kosta hur mkt som hellst ;) Typ kreatin som piller, fast massa olika sorters kreatin :P NICE med överraskningar ;)

Måste säga att i förövrigt är jag glad, mkt glad rättare sagt ;)
Är inte så förvirrad längre..


Ett fett minus är att ja får överallt nu i detta CP väder!! Är riktigt lack, GE MIG SOMMAR Å SOL!! Och en MC såklart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0