Saknad :(

Just nu känner ja saknad :$ Lämnade av henne vid bussen för en kvart sen :S Men saknar redan henne, men vet att hon kommer hit efter stan igen, men hur normalt är det att sakna så?

Spelade bowling igår, JAG VANN FÖRSTA omgången ;) Eric vann andra :P HAHA det roligaste (?!) var ändå att jag kom sist andra omgången :(
Anna å Frida va fan övergrymma andra omgången :$ Eller va det bara ja som sög?
Kan ja skylla på att jag var trött? Eller kan man skylla på ölen? ;)


En sak bara, VARFÖR kan ja inte vara som vanligt när de gäller en sak? Varför varför varför? Är du så speciell? Jag blir förvirrad :$

Ikväll vet ja inte var det bär av, men ja orkar inte Perikles i ystad iaf :( Känner för att ligga hemma i soffan till en bra film å melon?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Är det mig du drömmer om???

2008-01-06 @ 15:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0