Vill så mycket :(

Ja va fan ska man nu säga?

Har så mycket skit ja vill göra, hitta på.. Men man kan tyvärr ente göra allt här i världen :( Gör jag vad ja vill? Får ja göra så som ja gör? Vill ja göra det ja gör? Vill ja göra det ja kommer göra? Ständiga frågor som löper i mitt huvud, men har alltid samma svar på dom frågorna, tiden får avgöra, jag tror liksom på ödet. Ödet är faktiskt bra.. Eller det är egentligen inget, man låter liksom bara saker hända också skyller man på ordet ÖDET.. Vad betydet det egentligen? Det är bara ett ord folk skyller på när man inte har något annat att skylla på.. Men ja får göra som alla andra korkade som tror på "ödet"...

Jag vill ha Mc.. MEN.. Vet ej vart ja ska ha den, vet inte om ja ska ha en dyr eller billig bil med.. tror det blir en billig? typ 10 000:- bil.. Faaan vad ja kommer spara pengar då.. men hur coolt e det att köra runt i en bil för 10 000 när man just nu kör runt i en för 150 000? hmm.. men i gengäld så kommer man ha en MC ;) Värt det? eller ska man köpa en FETARE bil för typ 150 000? Impreza? Evo 6'a? 93 Aero SS?
Försäkringen på MC'n kommer ju dock inte att vara billig då mina päron inte vill stå för den, samma gäller att jag inte får ha den hemma hos dom, har nog en bra föklaring varför dom inte vill något av det! (Dom vill nog inte att ja ska köra ihjäl mig, vilket jag antagligen kommer göra om jag köper MC)

aja nu är första natten förbi.. 4 to go!


Natti natti

Kommentarer
Postat av: Åsa

vilka problem du har, spendera pengar eller inte spendera pengar. ja herre gud, somliga har det svårt :) puss

www.honsomler.tjejsajten.se

2008-01-21 @ 10:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0