Kakel och tvätt

Så såg min dag ut igår, och idag blir den inte mkt bättre, Marc kommer hit vid 10 å ska börja kakla resten som e kvar, sen ska ja försöka få han med mig å titta på bil i sjöbo och hörby kanske :P Kanske nån av dom som ger bra pris på min bil ;)


Blir nog en MG ZR 160.. rätt sjysta bilar, små och med 160hk ändå.. Blilliga å köra så man kan vara i olofström oftare, trivs som sagt jävligt bra i skogen :P


Nu ska ja ta ner ett väggskåp så han kan kakla andra sidan av köket med!

NATTI darls!
 Ps. Min AC måste funka i helgen ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gick inte MG i konkurs? Kan va svårt att hitta reservdelar..åtminstonde orginal? Men det är en jävligt fräck bil iaf tycker jag=D

2008-07-09 @ 12:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0