nOLIFE.COM

Det var medvetet att ha ett liten n, jag vet!!

Jag har fan inget liv :S
Känns som de enda man gör om dagarna e att sova, äta, träna å jobba :S Någon som vill ge en lite fritid?
Känns skönt att det bara e 2.5 vecka till thailand!! Kommer dock sakna min lilla gurka här hemma :(
Mer än vad ja gör om vardagarna då vi typ bara kan träffas på helgerna!


Iaf så kommer hon ida, vet dock ej när, men hon kommer :P
Så får väl städa här lite å man kanske borde komma om där e nån tvätttid :P Har GANSKA mkt tvätt om vi sajjer som så :S

Funderar på om man ska ut å äta ikväll.. Typ Mando? Hade varit grymt mysigt!!
Aja, vi får se var de bär av ;) får väl bli en liten överraskning vad som händer!!

På lördag ska ja å marc kakla mitt kök förresten.. HAHA.. Ska bli kul å se hur fan de går (A)
Ja har iaf fuktspärrat redan ;) FRAMSTEG!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Sv: Det måste man va för å va tsm med dig (A) hahaha

2008-07-07 @ 09:37:57
URL: http://sotrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0