Världens FETASTE, ja lovar!!

Var i malmö igår med Marc å Svan!
Körde in till Bauhaus för inhandling av lite kakel, men fann dock inget intressant, vid utgången skrek svan: "Elle, där e din affär, vi ska äta" (Pölsemannen) Hmm... Aja, blev 2 sluringar där..
Vidare mot K-Rauta och fann mina efterlängtade kakelplattor :P Stora svarta saker ;)
In till jägersro för att titta in en cool liten bil jag såg på nätet inatt (Mitsubishi Colt CZT) en sjukt liten bil på 150hk, 210Nm och 1055kg! Snacka om att den var FET.. en 06'a som gått 4800mil för 99 000:- Hur billigt e inte det?

Sen hem å fortsatte kakla lite, men insåg att fixet var slut så fick avsluta efter halva :(
Hinner inte återuppta det idag då ja ska upp till mitt eget lilla skogstroll ;)
Ska dock klippa mig först, så måste nanna nu för ska upp 12 typ!!


Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0