Long time, no see

Ja det var ett tag sen ja satt här, faktiskt inte på hela dagen igår om ja ska va ärlig, ändrade bara lite musik som ja kunde ha när ja duschade :P

Dom närmst förgångna dagarna har jag:
Varit i halmstad (eller en bit utanför) med marc å köpt en Honda del sol VTI ;)
Jobbat :S
Tränat JÄVLIGT dåligt (ÅNGEST)
Sist, men ABSOLUT inte minst så har ja gått å blivit upptagen ;) Ahhh, trodde ni aldrig va? Men jag har träffat världens underbaraste tjej ;) Belive it or not, men verkligen underbar! Hon e söt, snäll, ball som faaaaaan å så sjukt gullig.. Kan man önska sig mer av en tjej? Tror inte det.. Å det jag tror är det sjukaste är att det är en tjej som ja känner att ja kan lita på :S Har de hänt förr?

Nä nu ska ja sluta skriva om henne för annars dödar hon mig :P iofs de lär hon väl redan göra med de ja skrivit nu, men ja kanske slipper bli slaktad bara ;)


Gonatt folks

Kommentarer
Postat av: s.

-Går iväg och börjar rota i kökslådorna efter vassaste kniven-

2008-06-26 @ 10:49:36
Postat av: Din Vän

Gratulerar

2008-06-26 @ 12:53:13
Postat av: P

once more... MIN DATOR!!!

2008-06-26 @ 23:03:21
Postat av: Anonym

du borde acceptera alla kommentarer som gäller dina blogginlägg.

Poängen försvinner lite annars. man vill ju ha kommentarer.

2008-06-27 @ 07:52:46
Postat av: P

Varför undra om jag skall ha barn? Skiter i att du är stadig nu, du skall fortfarande fixa min dator.

2008-06-27 @ 17:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0