Midsommar Öland 2008

TJaaaaarå!

Hemma i hålan igen efter en helg uppe på öland!

Kom upp på torsdagen, väl uppe så började vi häva i oss alkohol, Kristian blev full som typ aldrig förr :P (Kunde man inte tänka sig ju? :S
Drog till stoffe å deras tält. fett hög musik å så.. satt där å chillade lite.. blev för full typ :P snackade skit med mikaela med som va sur på mig att honfick vänta 3.5 veckor tills hennes pojkvän (Paudan) kom hem ifrån kazakstan ;) medans ja skulle få mys å närhet när S kom dagen efter :D

Väl midsommarafton så var de skit fint väderpå dagen, men sen när S å dom andra tjejerna kom så blev de sämre *Grrrrr* deras fel? Vi säger de iaf (A)
Blev tidig säng med andra ord, för oss iaf, marc å dom andra tjejerna va ute till typ 12 :P
ÖS regnade för er som undrar!!! + S hade feber å går på penicilin :( *Tycka synd om*

Ida regnade det med som ett AS.. men när vi väl kommer hem va de skit varmt :S Så ja e nyss hemmkommen ifrån HBG där de var RACE.. Rejsade bara 1 gång dock :P Fick lite spö i starten (kan de va för att ja e rädd om min växellåda?) med väl uppe i lite fart så låg vi HELT jämnt! En moddad EVO 6 ;) såg när den körde sen å JÄVLAR om min går så bra :P HOHO!!

CP marc fular sig å spelar SÄR som vanligt :P


Min skönhet precis innan ölandsbron


Discoplacet (@stoffes)


S ligger å chillar i MEGA tältet


Marc dricker sin redbull vodka (jävligt goda faktiskt) Linda vet ja ente va hon gör?


Dunka dunka från bilen och en isabell som va helt störd :P Sjukt cool människa!!


Hmm ja vad ska man säga om denna? Fittors vagn? ;P


Detta var dom bilderna som jag får visa :P
Iofs så har ja inte fler iheller? (A)


Ska slagga nu iaf..
We'll keep'in tuch

Kommentarer
Postat av: L

haha fan vilken ogynnsambild på mig!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-22 @ 12:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0