Nojjig som faaan :(

Ligger här i sängen nu å kan inte sova.. Har inte kunnat sova sen 5 :S
Är de ett tecken på att ja inte ska dricka sprit eller dricka sprit oftare kanske?


Har fått mig en liten tankeställare.. Eller har jag det? Måste prata med någon ida!!

Förresten så var det riktigt trevligt på festen, fast åsa var sur som faaaaan på mig utan att ja gjort något :S Hennes mamma å pappa e så coola :P
TACK för en trevlig kväll :D


Tittar V40 2.0T på blocket nu.. Sugen som fan, men när marc kom med min bil till åsa's fest igår så va den FET SOM FAAAAAN.. Men vill liksom göra annat än bara lägga pengar på bilen, just nu har man bara råd med bilen, har fan ente råd å göra nått annat för alla pengar går till den, men kostar det så smakar det, därför ja tänkte mig en HOJJ nästa sommar med ;) å då kan ju imprezan slänga sig i väggen.. iaf hastighets mässigt ^^
Tänkte mig R6 eller Triumph Daytona 2003- eller liknande..

Vad tycks om mina funderingar?
Slå nu rekord i antal kommentarer;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var inte alls sur :D

2008-06-12 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0