Ytterligare en dag :S

Av ENDAST problem :(
Fan alltså, kan man inte få ha tur nångång i nånting?
Den bilen drar ner mig = Ska bort till hösten, någon som e spekulant redan kanske? :P
Fick bromsarna igår, men dock så va de fel bromsar :S Såklart med min tur liksom!!!!!!!!


Idag blir det hem till familjen rosberg för 20års fest + examensfest + hemlig födelsedagsfest (SAJJ de nu ente till någon) Kommer dock lite senare för att min mamma fyller år idag :$ Ska ner till stan ida å växla pengar :P (Alla i familjen önskar sig bath nu innan vi ska åka till thailand :D)
Ska även handla födelsedagspresent till 20åringen som redan vet vad ja ska handla (ALKIS)

Nu ska ja snart ringa å klaga på mina bromsar, men först lite gamla goa bilder;

image27
Det kallar ja syskonkärlek (A)
För er som inte vet så är detta mina storebrödrar :P iaf till åldern ;)


image28
Min blivande bil ;)


image29
En av mina gamla bilar ;)


image31
Fest hos stoffe.. Såklart jävligt ball som vanligt, kan man ha tråkigt med han? Don't thinks so...



Nu väntar samtalet, godnatt å sov sött allesammans, hoppas ni håller tummarna för mig å mina bromsar att ja får dom ida ;)

Kisses and Hugs

Kommentarer
Postat av: åsa

Är det fest eller?? :)

www.honsomler.devote.se

2008-06-05 @ 15:59:55
Postat av: namn

Snygga bilder!

2008-06-05 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0