Jävla rubriker

För det första:
Varför kommer man aldrig på någon bra rubrik? Lite störigt faktiskt!

För det andra:
Jag kan inte sova, det är de sämsta med att jobba natt, ja gick å la mig vid 1, vaknade 10ggr av sms typ, å sen nu vid 6 vaknade ja helt pigg :S
Men ja kunde verkligen inte vara uppe längre igår,försökte sätta mig framför datorn, men somnade fan framför den (A)
Nog snackat om det nu!!

För det tredje:
Igår blev det Lund, käkade på Wrap House med Eric, Andersson, Anna och Pernilla. Sen gick vi vidare till något bar vid mårtenstorget. Ja har kommit på en sak, Lund och Ystad har 2 gemensamma saker, 1. dom har samma små söta gator å lite svårt å köra där
. 2. Dom har typ samma mängd snygga tjejer ;) Kan det vara därför man gillar dom städerna eller det är bara för att dom är allmänt mysiga?

För det fjärde:
Så blir det Ystad ikväll. Öja faktiskt, det var ett riktigt bra tag sen om ja ska va ärlig, för länge sen :(




Ja börjar redan å ente gilla detta vadet åsa.. Vem tror ni kommer vinna av oss?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åsa kommer vinna

2008-03-08 @ 09:38:58
Postat av: Åsa

jag vinner utan tvekan. du är ju värsta playern och pirrar runder, jag är dock för mesig för det tyvärr! Svensson nörd!

www.honsomler.tjejsajten.se

2008-03-08 @ 15:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0