Måste fan skärpa mig!!

Jag är dum i huvet, varning för känsliga läsare, läs inte längre om ni ente vill läsa det ;)



Tro det eller ej, Jag och Åsa har slått vad (A)
Vi får inte ha närkontakt med någon innan vi skaffar förhållande :S Hur jävla bra vad är det? :S Med tanke på att Kristian älskar pussas och kramas och "sånt"..

Någon som vill ha förhållande? :D Börjar redan känna av lite att man behöver närhet :P


I övrigt händer det inte så mkt. Jobbar, tränar, äter och sover :S Livet e underbart visst? ;)





JAG MÅSTE BLI BÄTTRE PÅ ATT UPPDATERA MIN BLOGG....

SKÄLL PÅ MIG!!!!

Kommentarer
Postat av: P

uttalar mig inte..

2008-03-05 @ 20:46:01
Postat av: Åsa

Det är fint. Jag gillar det här med inget sex för äktenskapet och så.. Du vet, det ska vara rätt annars är det inte lönt! Jag tycker att fler borde ta efter oss Kristian för vi är ju faktiskt typ bäst i världen! Lycka till ;) Saaatan ta dig om du bryter det. Nu ska jag ta på mig själv för ingen annan får ju göra det. Godnatt!

2008-03-05 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0