*Skrattar*

JAG ÄR KOMISK!!



  1. Vill tacka för dansen/danserna ikväll, Jävligt roligt faktiskt för en gångsskull å dansa, bara med dig kanske?
  2. JAG ÄR KLUVEN!!!! Ska ja byta mot den blåa feta impreza'n? Är JÄVLIGT sugen.. MEN.. försäkringen kommer fan ente va billig :( Sen gör saken inte den lättare för mig att där e 275,4 bänkade hästar ifrån JRM och 18" guldiga OZ fälgar.. Är en 01'a som är uttagen 03, dock importerad som helt nybil (ej körd utomlands)


WHAT TO DO, WHAT TO DO?


Kristian saknar den dära känslan av att bara ha någon att hålla om när som hellst, krama när man behöver en kram men framför allt så behöver han en fin gump att ta på då och då :(



Är du den jag saknar? HÖR AV DIG DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också tacka för danserna
*fnizz*
jag tycker att du kan behålla din bil, den är fin och stor och man kan göra mycket skoj med/i den. tihi!

min gump är inte fin, men man kan ta på den.
så du vet det!

2008-03-23 @ 12:44:48
Postat av: Anonym

jag har tråkigt. trallalaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

2008-03-23 @ 21:48:37
Postat av: Anonym

nej jag knarkar inte. jag vågar inte använda droger. dock är jag röksugen, men det är iofs inte heller bra.
du kan ringa. min mobil dör kanske.. iofs!

2008-03-23 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0