Ute å gått

Då har man vatt ute å gått i 1.5 timme utan att ha sovit något inatt!




Hoppas ja kan sova snart.. Kommer all ilska på en å samma gång eller vad fan är de frågan om, tur man har sin Ipod så man kan lugna ner sig med hatisk musik. Dom som känner mig vet vad ja lyssnar på! Men även vissa lugna låtar har fått mig att börja tänka på vad fan ja håller på med egentligen..
Här kommer lite av texterna ja lyssnat på, säger inte vad låtarna heter, vill ni veta får ni fråga:

"For all the times that you pissed me off
For all the times you weren't man enough
For all the times that you dissed me, yeah
Forgot me, fell through, weren't true, fuck you
For all the pain and the sleepless nights
For all the tears and all the endless fights
For all the cheating and all for all the times you (you did me wrong)
Used me, fell through, weren't true, fuck you "


"du gick från allt jag hade till ett litet andetag
inget annat en än rostig gammal jantelag
för när jag pratar om dig blir tungan till yxblad
jag skulle inte vilja ta i dig med lyftkran
jag värdesatte dig som det du får i tänderna
men nu ser jag på livet genom Jesus hål i händerna
springer du fram, singeln i hand
kommer du fram det finns ingen som kan
spela som dig när du ringer ibland
snackar du skit och beter dig som fan
lura nån annan vi känner varann
jag vet hur du funkar och vänder en hand
titta på mig när du nämner mitt namn
det vi nu hade det bara försvann
du är inte lika intressant längre
jag är stark nog själv vinden vände"



"Ibland så undrar du om
Vad?
Om man inte känner nånting
Då sjunger jag såhär:
Du vet allt jag känner
Du vet allt jag tänker
Du vet att jag gråter
Du vet att jag gråter"


"Nu sitter jag i misär, ensam här å undrar när
Om jag nånsin blir kär, en keff atmosfär
Så tro på det här, ta vara på det här
Jo svara på det här varför marken aldrig bär
Frustrationen distraherar mitt sinne
Stannar i mitt minne, depression galenskap finns här inne
Kärlek är som poker, man förlorar å man åker
Nu står jag utan nåt och du vet att jag gråter"



"jag skulle sitta på ett tåg mot Paris
och låta Trelleborg va
jag skulle få den tiden över för mig själv
som jag sagt att jag vill ha
jag skulle unna mig att drömma
hundra mil genom Europa
om en främling lika tillitsfull som du
jag skulle pröva mina läppar
mot nån annan om du lämnade mig nu "




Nu Orkar ja ente skriva ner fler texter.. Vill ente säga de, men

Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0