Bilddagbok?

Lägga in lite bilder ifrån gårdagen?
Tjaaa, de kan man väl göra...

image11
Lite förklaring:
Hämtade Åsa på hennes jobb i svedala, begav oss till lund och nova för fika å lite titt i affärer..
På vägen hem kör vi småvägar, beslutar oss för att parkera bilen lite för å få lite frisk luft (jag då som inte röker).. Ja sätter mig på taket och Åsa på marken :P Sjukt fint väder och härligt sällskap :P Hon är verkligen störd i huvet :P Riktigt cool tjej! (som om nin inte visste det, dom flesta som läser denna blogg känner säkert henne redan :P)


image12
HUR JÄVLA MYSIGT SER ENTE DETTA UT?
Helt sjukt.. åsså rapsfältet på höger sidan med sin underbara lukt.. Grrrr.. SOMMAR!!


image13
Funderade på å gå å sätta oss på kullen för det såg mysigt ut, men mesen (åsa) trodde där va för mkt djur å sånt :P men va fan de kunde varit värt det? Ser riktigt coolt ut :P enligt mig iaf :P

Men sen är ja inte som alla andra iheller!



DOCK börjar denna svensken tröttna på singellivet :S

Kommentarer
Postat av: ÅSA den över coola :)

Mina bilder är MYCKET finare än dina, bara så du vet!
När jag har min fotograf kamera ska vi ut på insektsjakt och trädjakt, kanske kan jag få ta några nakenbilder på dig? Kanske?? ;)

www.honsomler.devote.se

2008-05-09 @ 10:00:12
URL: http://honsomler.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0