Förlåååååt moi

Tjabba å hallå

Har varit dåligt med uppdateringar :P
Interner har inte funkat för att Kristian e ju sådär bra ihop med räkningar å brev å så :S
(glömde betala räkningen från förra månaden)

HAHAHAH

Aja åter till vad som hänt:

  1. Fått min bil :D IHHHHHHHHHH
  2. Träffat sanna i Kristiansstad efter jag hämtat bilen vilket var mkt trevligt :P RIKTIGT skön människa denna alltså (Spana in henne HÄR)
  3. Satte in min DUMPVENTIL (HKS)
  4. Blev underkänd på bilprovningen (Bromsar fram ligger på hela tiden, avgasvärdena HELT kass, varningstriangel och vänster framlampa behöver sänkas lite)

Idag ska ja å marc mecka bil hela dagen (Måste dock träna med)
* Av med bromsoken och smörja
* Byta tillbaka till orginal dumpventil sålänge
* Justera lampan
* Sätta på låsbultar

Sen är det fan ta maj dags för ny besiktning ;)
Dock inte idag, får bli imorgon ;)


Nu ska ja skicka sms till massa å väcka dom ;)


Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: sanna

länken funkar inte, jag vill ju kolla in mig själv :( hehe

2008-05-28 @ 17:42:52
URL: http://sotrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0