Yeah man ;)

Har 3 alternativ:

  1. Beställa sakerna ifrån usa (Har beställt dom, men sagt till dom att inte skicka något än) Kommer kosta runt 35000 när allt e klart, men va tvungen att byta diffar med? Blir BETYDLIGT dyrare då...
  2. Rally killen ifrån Vinslöv som kör rally med en EXAKT likadan bil som jag har.. Han kunde fixa vad jag ville till min, men vad kostar det? Får jag reda på i eftermiddag = Återkommer med pris
  3. Amit's låda, han har sänkt priset till 35000 nu.. Jag har själv räknat ut att dom sakerna han har i den lådan kostar 65000 inkl jobb.. Han både tar bort den gamla (min gamla som är KASS) och sätter dit det nya (hans gamla då)  GRATIS om jag köper hans.. Men jag vill nog ha garanti på minst 3månader och se kvitto på att det är EXAKT dom sakerna som han säger att där e i..


Så ser det ut just nu.. Ni kan nog ana att jag har mkt att tänka på.. Börjar faktiskt luta lite åt Amit's men ska ju höra med Stoffe "Rallykillen" Nilsson..



Annars händer det inte så mkt mer än att ja vill att det ska vara semester nu, fast är ganska nöjd med det fina vädret ändå ;)


Puss på er hjärtan :D

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du vill får du gärna kolla mina tävlingar:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
och vara med och tävla!

Hoppas du får en bra dag!

2008-05-06 @ 07:13:09
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0