Goda nyheter :D

Måste bara börja med att säga att jag har jobbet kvar på pergo :D
Börjar jobba 2 skift efter nyår, vilket innebär: 06:00-14:18 den ena veckan och 14:18-22:36 den andra veckan. Så det ska bli ganska skönt ärligt talat att jobba dag igen och slippa natten. DOCK kommer man sakna lönen, men pengar är inte allt säger dom?


Igår var jag på utbildning på jobb, ska få ett nytt datorsystem där vi lägger ordrar och så. Så var där ifrån 13:30-16:10 typ. sen var det iväg till baki å AN för att inhandla lite creatin eller något. Det blev full blown extreem. Provade det även senare på kvällen när ja å paddi skulle köra arma. Och jag säger ju bara det KÖP DET!! Helvete sån pump man fick, riktig motivation till att träna med! SJUKT!!


Nu ska ja iaf sova, ska köpa Ipod senare under dagen. I malmö. någon som vill med så vet ni var ni hittar mig ;)
Måste dock även till ikea å handla en ny tvättkorg (A)


NATTIS..

Ps. Lägger in en låt som ja inte kan få bort ifrån mitt huvud.



Kommentarer
Postat av: Elle

Oh my favourite one! Visst är den bra som tusan?!

2008-11-26 @ 08:16:26
URL: http://storstadsflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0