Nu e det nära ;)

Börjar ha mina aningar om vem den anonyma "typen" är ;)
Snart nog ;)



Hade möte inatt på jobb, natten ska läggas ner så efter nyår ska ja inte jobba natt mer ;) Ska bli rätt skönt faktiskt! Men lönen kommer inte bli riktigt vad den är nu om vi säger som så :S Men va fan, bättre man trivs och så.. Sen finns det redan arbetsledare på dom skiften så jag kommer antagligen bli vanlig arbetare igen.. Kommer kännas MEGA konstigt..
Allt detta är nu om man får ha jobbet kvar :P



Nu väntar min sköna säng på mig..

Natti babes

Kommentarer
Postat av: M

Det låter ju skönt o slippa jobba natt, har aldrig förstått hur du orkar med det! :D tkr vi ska fika nu ngn dag när ja väl e hemma en heel vecka! Lr vad tkr du?

2008-11-11 @ 11:08:56
Postat av: åsa

är det hon som visar kissen i bilder som skrivet det?

jag kan bli din spion om du vill. ip adresser är min grej :D

2008-11-11 @ 22:20:17
URL: http://honsomler.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0