Hur kan detta komma sig?

Att jag ente bryr mig om hur min kropp ser ut längre? Att ja känner mig nöjd med som jag ser ut?
Känner inget behov att gå till gymmet mer.. Hmm.. Fast ja bara går ner i vikt hela tiden å tappar massvis med muskler..

Hör det kanske till en mognad man har kommit till? Att ente bry sig om vad folk tycker utan huvudsaken att man själv mår bra? Känns jäkligt skönt faktiskt.. Men jag vet nog vad allt detta beror på! Vill bara säga TACK att DU har fått mig till detta!




Nu ska ja nog laga lite mat!

Möte klockan 22:36-00:45

Kommentarer
Postat av: Sofia

- och vem är du då? kan inte hålla det hemligt inte:P

2008-10-28 @ 20:46:21
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0