Slagt 081004

Trevligt med folket som var hos mig innan å så, men fan va tråkigt det var på slagt :O Skulle nog dragit med dom andra till Öja istället :(

Men men, sånt vet man aldrig i förväg :P

Iaf så har den sötaste Sofie i världen fått mig att tänka på framtiden, vad jag verkligen vill med jobb å så.. Och ja ska verkligen börja plugga upp mina betyg så jag kan komma in på det jag vill.. Är så sjukt tacksam att hon är på mig om det så som hon är. Verkligen en underbar människa! Så vad tror ni om en Kristian som brandman om några år? ;)


Här kommer lite bilder ifrån helgen:


Världens coolaste dammsugare ;) (Har döpt han till idefix)


Ett stycke full Kristian kör radiobil :D


Så här ser det ut nu istället för min bokhylla ;) MKT SNYGGARE!!


Han är inte så full som han ser ut ;)





Nu får ni faktiskt inte fler bilder :P VA NÖÖÖJD med dom här ;)


Har jag glömt att tacka för en helt fantastiskt underbar fredagskväll och lördags förmiddag Sofie?
Om så är fallet så TAAAAAACK :$



Godnatt folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0