NÖÖÖÖÖÖÖJD :D

Börjar bli riktigt nöjd med köket, kommer dock inte att hinna med 2 saker, den största av dom är lister i taket :(
Dom har inga nånstans som jag vill ha :( FAAAN

Plockade undan i vardagsrummet och satte upp mitt nya bord och gjorde fint, men insåg att där var något som fattades.. Så in snabbt till ikea å köpte en FEEEET tavla och lite ljus å sån platta man har ljusen på.. Blev skit bra!
Även satt upp bordet i köket.. Helt sjukt hemtrevligt det börjar bli nu..





HAHA.. Beställde även en självgående dammsugare imorse ;)
Så snart slipper ja städa alls ;) bara hålla iordning.. Vilket e SKIT svårt för mig :(
Måste ha nån som håller mig i öronen ;)




Kommentarer
Postat av: sofia

naw... va bra för dig. Glad du hittat någon som du trivs med :D

2008-09-26 @ 13:25:44
Postat av: Martin S

Bilder på köket kanske kunde vara trevligt att se? :)

2008-09-26 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0