Tisdagen

Längtar efter morgondagen faktiskt..


Lördagen hemma hos tobbe blev mer än lyckad.. Riktigt trevligt faktiskt!
Efter han så åkte jag och simonsson in till etage.. Första gången jag var där, riktigt trevligt där med..
Det fräckaste var att det kom fram en tjej och sa att jag såg riktigt bra ut, så vi började snacka å så..
Sen skulle hon gå så hon tog mitt nummer och skickade till mig en timme efter hon fick det ;)
Hon hette sofie och vi ska fika imorgon ;)


Träningen går bättre nu när jag inte tränar på oasen faktiskt, känner STOOOOR skillnad om ja ska va riktigt ärlig! Så de blir inte oasen på länge.. mkt WC och Colosseum nuförtiden!


E de nått så vet ni var ni hittar mig ;)


Kisses and hugs

Kommentarer
Postat av: åsa

grattis till nya fika offert.

hoppas att hon pallar kränga lika mycket som de(n) andra ;D



Mohaa!



Puss

www.honsomler.devote.se

2008-09-15 @ 22:51:36
Postat av: Mikaela

jag sa väl att du skulle sluta leta!! De hittar dig! :P lyssna för en gångs skull!!! =P

2008-09-16 @ 18:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0