Hårda dagar.

Det är mycket just nu. Känns som att man aldrig är hemma :O
Men vad gör det? Är bara ensam då ändå :P
Igår var det att göra läxa, läsa ett häfte + läste 24 sidor i vår bok som vi skall läsa.
Idag gick jag upp 7 åt frukost å duschade å packade rugby sakerna och skol sakerna.
Började i skolan halv 9 men föreläsning till 11:30 sen lunch. Sen nästa föreläsning började 13:30 och varade fram till 17:05 sen var det raka vägen till rugby träningen och tränade ifrån 18:00 - 20:30 så nu är jag hemma igen och skall duscha sen gå till bädden med mig för jag är HELT slut i huvudet. Imorgon skall vi börja med IT säkerhet 08:30 till typ 10:30 sen grupp arbete till 12:30. efter lunch skall vi jobba i gruppen och leta fakta och så. sen slutar vi 17:00 Sen skall jag och fåglen till gymmet. så det blir inte mycket "fritid" imorron iheller för när ja kommer hem skall jag plugga ännu mer :S


Nu skall ja iaf gå och duscha..

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: nathalie

welcome back to school! ;)

2009-04-22 @ 08:08:50
URL: http://diaryofnatty.blogg.se/
Postat av: Nahalie

pluggar till frisör, hade inte betyg till att komma in så ag fick läs upp. Tar min student om 1,5 månad. två år senare än tänkt.

2009-04-23 @ 19:15:25
URL: http://diryofnatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0