Spikmatta

Då var det snart dags för sängen, men först lite uppdateringar om dagen.

Tränade på ökk idag vid 11 tiden. rygg-biceps/triceps.
Sen hem och satte upp lampor och spegel och tavlor.
Packade in lite kläder och sen bar det iväg hem till min bror och hans flickvän för dom bjöd på grillad fläskfile, kycklingfile och sjukt goda potatisskivor? iaf så var det sjukt gott alltihop :D Tack.
Efter maten så ville stefan att ja skulle prova hans spikmatta. Riktigt skönt faktiskt. Känns fortfarande i ryggen fastän jag bara låg där i 10min.
Sen tittade vi lite på tv sen hem.

när jag väl kom hem blev jag pigg igen och satt lite framför datorn. Sedan så satte jag på "The day earth stood still". Ganska hyfsat bra faktiskt.

Nu - SÄNGEN


Godnatt ;)

Ps. Det kommer bilder på lägenheten en dag ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Gott med grillat :D

2009-04-13 @ 13:13:07
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa... klart dom har?! vad trodde du att det var, jätte fina inredningsgrejer!! får du kanske göra en trip någon gång:)

2009-04-13 @ 13:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0