090829 strömpis

Igår blev det först Olaerys, där jag och fågeln mötte Johanna och Alexandra. Satt och var sociala ett tag. Sen ringde vi Jimmy och Jonas så kom dom med. RIktigt trevligt. Efter ett tag kom Alexandras nya klasskamrat och hennes pojkvän som jag inte kommer ihåg namnen på :$ Sorry.

Vid 12 blev det iaf strömpis som var kul i början iaf :P Men det var trevligt ändå :P
Sen hemmåt efter en väldigt lång promenad ;) Men de behövdes?


Idag har ja fixat min toalett igen!!! Va tvungen att ha tätning och silicona lite. Så nu ska de va bra :D
Men funderar starkt på att renovera badrummet. Men är de dyrt till mitt lilla badrum? :S

Nu sitter ja med alla mina skolböcker och pluggar.. Vilket har blivit mycket idag :S Skrivit 2 A4 sidor redan.. Så nu får de va bra för idag..


Ikväll blir det en promenad med fågel sen ska ja se film å chilla iaf!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Så duktig du är :)

2009-08-30 @ 20:00:08
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0