Hur fungerar jag?

Jag förstår ingenting egentligen.. Ja vet bara att ja vill bort, måste bort.. Kosta vad det kosta vill..
Vill ha ny miljö runt mig, nya människor nya utmaningar.. Just nu känns det bara som att jag lever bara för att bli gammal å dö.. Inte riktigt det som är meningen? Eller kanske jag som ser det konstigt? :S

Väldigt djupt tänkande för att vara mig och när jag väl tänker så brukar ja hålla det för mig själv, men då och då är det skönt att ventilera lite här..

Vad är det som har fått mig att fastna i örebro egentligen? Människorna? Staden i sig? Ärligt talat vet jag inte.. Vet iaf att där är en del? människor ja skulle vilja lära känna bättre.


Nu är det dags för sängen som ja redan ligger i.
Jobbar dag hela denna veckan 06:00-14:18 sen träning direkt efter..
Godnatt iaf


PS. Förresten har ja köpt världens FETASTE jeans, kommer bild på dom när ja fått hem dom + mina nya svarta cheap monday byxor kommer i veckan + mitt paket ifrån gymgrossisten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0