PB

Jaha då har man blivit SNOOOORförkyld :( Ont i hela kroppen å näsan rinner värre än niagarafallet :(
Å tvättar gör ja med..
Men ja e glad ändå :D


Ska börja skriva på mitt personliga brev som ja ska skicka in i början på nästa vecka tsm med mitt CV ;) Men VAR ska ja skicka in det? ;) inte många som vet!! Kan säga att det verkar vara sjuuukt spännande.. Om inte annat så är det nya saker och lära sig vilket e sjukt kul.


Tur att det finns mallar på nätet om hur man gör ;)
Måste tacka min brors flickvän jenny för hon hjälper mig med mitt CV :D VÄLDIGT uppskattat!!


Nu ska ja hämta den sista tvätten..


Kommentarer
Postat av: svan

jag hörde att hon gjorde ditt cv ;) inte hjälpte =)

2009-01-09 @ 19:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0