Litet huvud?

Må hända, men där försigår många tankar som har med allt att göra.


* Har varit en mycket trevlig helg med sällskap av mina underbara föräldrar. Verkligen världens bästa föräldrar!! <3
* Ska man plugga upp sina betyg och läsa extra kurser på komvux? Man får ju tänka på framtiden och sina planer om några år ;)
* En människa har gjort något konstigt med mig. Ja börjar känna att den gamla Kristian börjar komma på plats, inte den dära ytliga och kalla Kristian som han har varit i ett par år nu :$ TAAACK!!



Nu är det sängen för imorgon ska ja:
1) Kolla på ny säng.
2) Köpa sladd till diskmaskinen
3) Köpa tvättställ + kran till badrummet.


Vill även passa på att tacka mina föräldrar för hjälpen med lägenheten idag. Har numera ny toalettstol, diskmaskinen är på plats och jag har gardiner samt blommor :D


Nu ska han drömma sött om en viss person som förgyller hans tankar <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv för en underbar helg.

Vi saknar dig, men vi ses snart igen.

2009-06-21 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0