22:29

Det är klockan just nu när ja skriver denna första mening.

Har inte hänt så mycket på sistone, har varit i skolan, pluggat och tränat rugby, det är typ det enda jag har gjort, förutom varit full :P
Var iofs inne i örebro i onsdagskväll och kollade på Man utd - Arsenal på pitchers. HELT OKEJ!! Blev 2 öl med ;)

Tony kom upp igår så ja åkte hem till stefan och jenny och hälsade på å snackade lite skit.
Sen kom tony och stefan hit imorse å kollade på min lägenhtet efter det så har ja dragit strömkabel i bilen, HELA DAGEN!!!! Sjukt jobbigt :(

Nu ikväll blev det tacos, sen ut å gå med stefan och jennys små vovvsingar :P Å nu har ja tittat på yes man. Riktigt cool film :D

Lägger in en bild på min bil nu efter en liten förändring, MER förändringar kommer på måndag då den ska lämnas in för sänkning och byte av bromsar ;) e ni snälla så kan ja lägga in en bild på den, ska även ta nån bild på lägenheten så man ser ungefär hur den ser ut, men ja ändra lite så det kommer att ljuga lite, men vi får se vad ja hinner med i veckan.




Imorron ska ja plugga iaf :( Blääää.. Sjukt mkt att göra på arbetet, har dragit mig för det hela helgen :(


Nu väntar snart sängen.

Puss å kraaaam

Kommentarer
Postat av: Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!

Men svulla en lördag är ju inte helt okej.

det tar man på söndagarna till en dålig film :)



Jag saknade dig på magasinet igår (jaaaa, jag var där och det bör man inte prata om) Kändes liksom inte lika roligt att gå förbi en massa pack och le lite irriterande . det skulle ju varit du istället ;)



2009-05-03 @ 12:05:40
Postat av: Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!

arga ögon??? vad ratar du om?! ;)

man får vad man förtjänar. Heeeeheee!



Men är du ingen tjockis längre då eller du har hållt kvar kroppen ändå?

Träna bör man inte göra på söndagar, på söndagar ska man vila så mycket det går. Helst sova bort hela dagen om man kan. Fast för ska jag trycka lite chokladpudding :D Heej, beach 09!



Det var hårt igår.... Men jag lever iallafall!

2009-05-03 @ 17:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0