Söndagen ja längtat efter :D

Då var det som sagt söndag nu :D
Har längtat hela veckan efter idag :D
Gått i skolan hela veckan, tränat rugby och skadat mig. Det är väl det som hänt i veckan.
Blev akuten och hoppa på kryckor i 1.5 dag :( Liiite mobbad i skolan.. haha.. Men nu går jag nästan som vanligt igen, måste ju gå som vanligt imorron iaf då jag börjar på anstalten.
Ska bli riktigt kul å se om det har dom förväntningarna som ja har fått i mitt huvud.

Var Norrköping igår och kollade på när laget spelade. Förlorade med 33-12 tror ja det blev. Men det var första matchen iår för oss och dom andra hade redan spelat en. Men de ska bli ändring när vi möter Linköping hemma på lördag. DÅ SKA JA KÖTTA som små jäklarna ;) Ska tejpa foten så den ente viker sig igen bara..

Ida har ja satt kabelkanaler hela dan känns det som. Blev riktigt bra!!

Nu ska ja sova så gott.
PS. Till er som inte vet så får man inte ha mobilen på jobb så ja nås efter 16:00 om jag å fågeln inte ska träna på anstalten för då nås jag efter 18:00.

Hör gärna av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0