Sjukaste dagen 090925

HELT GALET!!

Varit bakis hela dagen idag.. inte lite huvudvärk och så.. UTAN MYCKET HUVUDVÄRK, SPYTT och varit helt frånvarande hela dagen.. sov inte så mkt iheller.. Men de gör inget :P
Ja mår bra ändå :D

Var på invigningen av RITZ med Steen.. Jäävlar sånt ställe.. helt galet.. men var ju ganska dyng full redan när vi kom dit, blev ett par 50/50 gin å juice :P Samt 50/50 piña coladas ;)
Träffade Törna och Kalle i ingången så vi kom in vip ;) NAJS.. sen upp i vip båsen och drack massor av gratis champagne och öl :P Man tackar inte nä till sånt :P så det var nog därför jag mått som jag gjort idag med.
Sen träffade vi Johanna och Karin där med.. Riktigt kul.. Fast det lilla dansgolvet var mkt bättre än det stora ;)
Eller träffade egentligen många som man känner men orkar inte rabbla upp alla :P
Sen följde vi Johanna till polisen där hon träffade sin pojkvän. Sen skulle vi hem mot Johan.. Då tappa ja bort han så det blev en taxi hem till han och hämta mina nycklar sen taxi vidare mot kumla ;)
Sen sov jag gott vill ja lova er ;)

Finns bilder.. men dom ska EJ visas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0